maandag 16 februari 2015

Warm ingeduffeld

De winter loopt (hopelijk toch) bijna op zijn einde. Dus wordt het misschien eens tijd om jullie te tonen hoe ik mij lekker warm hield deze winter.
De sjaal herkennen jullie misschien nog uit het bericht over de Kerstswap. Ik maakte er immers eentje voor mijn swapmaatje en eentje voor mezelf. De muts kwam uit een tijdschrift dat ik ergens in Turnhout kocht toen ik op mijn trein moest wachten: Lana Grossa, Mutsen en Accessoires, uitgave 04. Enkel de pompon maakte ik wat groter dan het patroon voorschreef.

(Was net ziek tijdens het foto-nemen)

Sjaal: Voldoende tutorials online: Armknitting/handbreien
Muts: Patroon uit Lana Grossa, Mutsen en Accessoires, uitgave 04
Wol: Wibra (2 bollen voor de sjaal, net geen 2 voor de muts)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten