maandag 24 maart 2014

Galabal Medica

Het Galabal van Medica. Een avondje waar je je optut en je chiqueste kledij uit je kast haalt om met je studentenkring te feesten. Vorig jaar droeg ik een zelfgemaakt kleedje, dus dit jaar kon ik zeker niet onderdoen :)

Ik wilde een zwart kleedje met kant. Het model had ik ook al in mijn gedachten: zwarte tricot als basis, en zwarte kant erop. Ik twijfelde eerst tussen lange en korte mouwen, het werden uiteindelijk halflange (want lang is te warm, en kort wilde ik niet echt). Voor de rug ging ik initieel niets speciaal doen, maar uiteindelijk maakte ik toch een uitgesneden hals met doorlopend kant, wat overigens totaal niet gemakkelijk te maken was.

Op een schaal van 1 tot 10, ben ik minstens 10/10 tevreden :)

Als eerste: de 'officiƫle' foto met een hoop vrienden, dankzij Belfius. Ik ben dus de meest rechtse op de foto als je mij niet zou kennen ;)
 

Dan nog een foto genomen door een vriendin:


En voor Guido werden ook foto's genomen. Hier doen we eventjes zot terwijl we bonnetjes verkopen tijdens een shiftje. Werken en fun combineren, dat moet kunnen ;)


Aangezien er op het Galabal niet echt een foto van mij alleen getrokken werd, besloot ik bij het thuiskomen nog snel enkele foto's te nemen zodat zij die het kleedje nog eens goed wilden zien, dit ook kunnen. (Let vooral niet op de slaperige blik en de vermoeide houding)



Mijn haren had ik dus gekruld (een uurtje of 2 werk), en dan losjes vastgestoken aan de rechterkant. Ik liet mijn haren naar voren hangen, zodat iedereen mijn ruguitsnijding kon bewonderen :)


PS: willen jullie mij een plezier doen en via onderstaande link op mijn foto stemmen? Ik kan namelijk een naaimachine winnen, en de mijne (een goedkoop Singertje uit de Blokker) is toch wel aan een upgrade toe :)
http://woobox.com/9te8us/vote/for/2207626

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie outfit. Was een beetje inspiratie aan het opdoen. Volgende week heb ik ook een galabal. Je hebt een panty aan. Mag ik vragen hoe dik die is en vanwaar? Het is nu al beter weer en wil niet te dik gaan. Ga wel voor huidskleur. Thanks Elke x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :)
      Ik koop altijd deze in de zeeman. Ik vind die goed van kwaliteit, ze kosten niet veel, en in duurdere trek ik toch oook altijd gaten ;) De dikte is 15 DEN en ik vind dat ideaal in panty's, al ken ik wel een hoop mensen die die te dun vinden.
      http://www.zeemanshop.com/assortiment/beenmode/brands/geen/products/lady-fit-panty

      Verwijderen