vrijdag 3 januari 2014

Pinguin

Ondanks het feit dat ik wel wilde, maakte ik weinig kerstpakjes zelf. Tijdsgebrek en naderende examens waren de grote boosdoeners.
Een Hooded Towel voor het kleine nichtje lukte nog net.

Sjoe koos de pinguin, en ik ging aan de slag. Tijdens het knippen van de witte badstof leek de pinguin toch wel overdreven last te hebben van roos. Misschien moet ik de volgende keer badstof toch knippen boven een effen ondergrond, en niet boven een zwarte handdoek...


Ik volgde mooi het patroon, maar omdat er niet echt afmetingen op staan, en mijn kleine handdoek dus waarschijnlijk groter is dan die in het patroon, viel het hoofd van de pinguin best wel wat groot uit. Nu ja, dan kan ze er nog vele jaren gebruik van maken.


Voor de gelegenheid poseert mijn knuffel eventjes.




Patroon: CrazyLittleProjects

Geen opmerkingen:

Een reactie posten