dinsdag 19 november 2013

Stethoscoop

Elke keer opnieuw vind ik dat zo'n gedoe om je stethoscoop mee te nemen naar de kliniek. Ofwel in de originele doos met moeske, maar dat neemt dan enorm veel plaats in. Ofwel los in je zak, maar dan heb ik altijd schrik dat hij beschadigd zou raken.

Daarom flanste ik toch eens een hoesje in elkaar. De naad is niet erg mooi afgewerkt (misschien dat ik dat later eens lostorn en met een blinde steek weer dichtnaai), maar het is functioneel en toch nog relatief mooi voor het oog. 


Als bescherming verknipte ik een oude laptophoes (rits kapot) en deze moeskes stak ik tussen te binnen en buitenlaag. Enkel de flap is niet gevoerd. Hij is ook wat te ruim in de breedte, maar voor 1 cm ga ik niet alles lostornen en opnieuw vaststikken. Ik wil graag nog knoopjes zodat hij dicht blijft, maar ik wacht nog eventjes voor mijn bestelling Kamsnaps arriveert. Hopelijk raakt dat door de voering, anders zal ik toch nog een andere oplossing moeten voorzien. 


Stofjes: Action
Patroon: Peachy laptophoes (dit blog is niet meer online, dus ik kan de link niet geven)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten