zondag 20 oktober 2013

Nieuw kleedje :)

Hoe het allemaal begon:
"Gaat ge nu elke keer een nieuw kleedje maken als we naar een feest moeten?"
"Ja."
"Maar je kast hangt vol met kleedjes." 
Ik zag het probleem niet. En nu zie ik het nog altijd niet :) Dus ik begon. Omdat ik geen zin had in ritsen inzetten, nam ik tricot.Ik paste een patroon voor een t-shirt wat aan, zodat het een kleedje met waterhals werd.
Tijdens het naaien besloot sjoe:
"Dan zullen we later toch een grote kast/dressing moeten kopen"
Problem solved zou ik zo zeggen :p
En gelukkig vond hij het resultaat mooi. Al vindt hij toch nog altijd dat ik niet elke keer een nieuw kleedje moet maken. Jammer genoeg heb ik daar nu ook niet echt tijd voor, dus ik denk niet echt dat hij schrik moet hebben :)
Patroon: zelf aangepast t-shirt patroon uit: Naai je eigen collectie
Stof: Stoffenspektakel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten