dinsdag 13 augustus 2013

Notfound.org

Al enige tijd heb ik een pagina in mijn blog dat niet lijkt te werken. Vroeger heette die pagina 'Websites', maar sinds kort gaat hij door het leven als 'Child Focus'. De pagina lijkt niet te werken, want als je er op klikt, kom je op een notfound-pagina terecht. Je vraagt je misschien af waarom. 

Het gaat niet over een gewone 404-pagina, maar de pagina heeft een link met Child Focus. Er zijn nog steeds duizenden kinderen vermist. Via notfound.org kan je een 404-pagina (not found) van je website een betere bestemming geven. Via enkele simpele stappen wordt je notfound-pagina getransformeerd in een pagina waarop een affiche staat van een vermist kind. Je weet wel, zo'n affiche die je ook tegenkomt in stations,...

Ik vond dit een geweldig initiatief en wilde eigenlijk wel graag zo'n pagina op mijn blog. Maar ik had geen 404-pagina op mijn blog staan. Op notfound.org vond ik een link die je kan kopiĆ«ren, en daarom maakte ik deze pagina dus aan. 

Ik weet het, het is misschien niet veel, maar alle beetjes helpen. Heb jijzelf een website waar een link niet werkt? Hopelijk wil jij die pagina ook een betere bestemming geven... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten