zaterdag 3 augustus 2013

Naai je eigen collectie

Twee reizen voorbij en nakende herexamens, veel tijd om te naaien had ik niet. En bijgevolg werd er ook heel lang niet geblogd.

Dat naaien is er nog altijd niet van gekomen, maar ondertussen heb ik wel al een tijdje een nieuw boek: Naai je eigen collectie (Fanchon goldfinger)


Binnenin vind je veel simpele basispatronen (broeken, truien, t-shirts, rokken...) van maat 10 jaar tot maat 46. Erbij vind je een enorm gamma aan tips hoe je ze net dat tikkeltje anders maakt. Zo leer je bv een hals afwerken op verschillende manieren: simpel omboorden, een watervalhals maken, een kap bevestigen, met strik, V-hals, ronde hals,...

Ik vind het alvast een echte aanrader. Zeker ook voor de beginnende naaister aangezien er op een eenvoudige manier veel uitleg gegeven wordt.

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik ga hem ook kopen! Want ik wil zelf mijn kleerkast uitbreiden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen