zaterdag 4 mei 2013

Toyota, vroem vroem :p

Vandaag naar de Makro geweest. Er stond een overlock (toyota slr4d) in promotie. Had lang getwijfeld (is hij wel goed genoeg?), maar omdat mijn budget een veel duurdere niet aankon, ben ik er toch voor gegaan. Ik gebruik een overlock (alle, tot voor kort die van mijn moeder) toch alleen maar om randjes niet te laten rafelen, en de hare kwam ook uit de Makro en draait toch al 20 jaar.

Mijn hart sprong even over toen de stapel overlocks leeg bleek (het showmodel stond er wel nog). Maar toen ik nog even tussen de rekken liep, spotte ik er nog eentje (de laatste!). Heb 10 minuten de wacht gehouden terwijl mijn moeder een winkelbediende zocht die hem voor ons naar beneden kon helpen. Hij mocht mij niet ontsnappen!


Morgen eerste testrit :p Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten