vrijdag 12 april 2013

Pyjama

Deze paasvakantie maakte ik een pyjama. Of zoals ik het noem: een rompertje. Of zoals sjoe het noemt: een clownpakje (want dat is blijkbaar zo met pofbroekjes).


De pyjama is gebaseerd op dit patroon. Al heb ik her en der wel wat (kleine) aanpassingen gemaakt. De belangrijkste verandering is dat er een achterpand bijgekomen is. Ik heb namelijk enorm snel koud aan mijn rug, en hoe leuk ik deze pyjama ook vind zonder rug, de kou had ik er niet echt voor over. Ook gebruikte ik geen lintjes om de beentjes te laten rafelen, maar deed het met een elastiek. En met nog enkele andere mineure veranderingen is het een echte Liesebieze-pyjama/rompertje/clownpakje geworden :)

Ik moet slechts nog 1 ding bekennen. De stof glinstert wat. Nog vleugeltjes erbij en misschien gebruik ik deze outfit wel als feeƫnkostuumpje. Daar deed het me nog het meest aan denken toen ik het de eerste keer aanhad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten