woensdag 20 februari 2013

Dagje Gent

Een weekje vrij tijdens het semester. Het is niet iedereen gegund, maar omdat we halfweg onze opleiding zitten, krijgen we deze week vrij van de unief om onze Halftime te vieren. Ik liet veel van de georganiseerde activiteiten aan me voorbijgaan, en ging in plaats daarvan een dagje naar Gent met vriendinnen.

Steevast is er bij een bezoek aan Gent een bezoek aan de Sleepstraat bij. Buit van de dag: 10 meter stof, en in totaal slechts 30 euro betaald. Niet slecht zou ik zo zeggen. 8 meter simpele effen stretchstof (turkoois, donkerblauw en zwart) en 2 meter bloemetjeskatoen. Foto's van de afgewerkte projecten met deze stofjes zullen ooit nog wel op dit blog verschijnen. (Al zijn er nog enkele projecten die ik toch eerst nog wil afwerken)

's Middags aten we in een gezellige pastabar, en daarna naar de film: Les Misérable. Volgens mij moet je wel voor het genre zijn (elke zin gezongen komt soms wel wat raar over), maar ik vind echt dat hij de moeite is. Niet zozeer het verhaal, maar vooral de prachtige beelden namen me volledig mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten