vrijdag 22 februari 2013

1 dag en 2 projecten verder

Gisteren had ik voor mezelf uitgeroepen tot naaidag. Het was een dag vol gesukkel, want ik was een beetje te lui om naar de naaiwinkel te gaan en met minderwaardig garen naaien is niet ideaal. Na 20 cm stikken begaf de draad het en ondertussen kan ik al blindelings draad inrijgen in mijn moeders naaimachine. 
Mijn eerste project van de dag kon ik er toch mee afwerken, maar voor het kleedje dat ik 's avonds naaide had mijn moeder gelukkig wel goed naaigaren in de juiste kleur. 

Ziehier de foto's van de afgewerkte projecten:
Recept 14 uit Zo Geknipt


Eva dress


(Voorkant)

(Achterkant)

Alleen spijtig dat ik geen paspop heb om het kleed beter tot zijn recht te laten komen, en ik een ramp ben in foto's van mezelf te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten