donderdag 20 september 2012

Geurkaarsjes

Een tijdje geleden kreeg ik opeens een nostalgisch idee: kaarsjes maken. Vroeger was mijn zus daar echt verslingerd aan. Ze stond uren naast de stoof in het potje kaarsvet te roeren om daarna heel kleurrijke kaarsjes te maken. Geen idee waarom ik er zo opeens aan dacht, maar toch besloot ik onmiddellijk het nog eens te proberen. 

Maar ik wilde geen gewone kaarsjes maken, en besloot om geurkaarsjes te maken. Ik had nog enkele goedkope witte kaarsen liggen, in de kringwinkel kocht ik leuke glaasjes (20 cent per glas of zo) en in de banier kocht ik nieuw lont, kleurstof en geurstof. Omdat de zomer op zijn einde liep, en ik geïnspireerd was door de muggen, werden het citronella-kaarsen. 

En ziehier, het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten